Näet tilauksesi valmistumistilanteen ja tarkat päivämäärät, jolloin kukin tuote on valmis lähetettäväksi. Tee tarvittaessa itse muutoksia tilaukseen, lisää, poista tai muuta tuotteiden määriä. Lisätä uusia tilauksia niihin, joita ei ole vielä lähetetty, ja säästää toimituskuluissa

Itsepalvelupaneeli

Missä tahansa tyypillisessä verkkokaupassa voit käydä verkossa:

  • tarkista tilauksen tila
  • tarkista maksun tila ja suorita maksu
  • seurata lähetystä

Tietenkin meidänkin, mutta meillä sinulla on täysi pääsy muokkaamaan tilaustasi aina lähettämiseen asti.
Mitä voit tehdä itsepalvelupaneelissamme?

  • Tarkista tilauksesi arvioitu lähetys- ja toimituspäivä.
    Meillä kaikki on selvää, sinun ei tarvitse kysyä, onko tuote saatavilla, kuinka kauan sen saaminen kestää jne.
    heti verkkosivuilta tiedät päivän, jolloin kuriiri tuo lähetyksen kotiovellesi.
  • Tarkista tilauksesi valmistumisen tila.
    Jos sinulla on useita eri toimittajilta hankittuja tuotteita, voit tarkistaa tarkan päivämäärän, jolloin kukin yksittäinen tuote saapuu ja on valmis toimitettavaksi.
  • Lisää tuotteita vireillä olevaan tilaukseen.
    Muistitko viime hetkellä toisen tarpeellisen rihkaman? Ei hätää, sinun ei tarvitse maksaa toisesta lähetyksestä, lisää vain tuote aktiiviseen tilaukseesi, kunnes se on lähetetty.
  • Poista tuotteita tilauksesta tai peruuta koko tilaus.
    Oletko muuttanut mieltäsi tai tarvitset tilauksen nopeammin etkä halua odottaa, että yksi tuote saapuu ja estää toimituksen?
    Voit yksinkertaisesti poistaa tuotteen tilauksestasi tai siirtää sen varaukseen ja sijoittaa sen toiseen tilaukseen, jonka aiot tehdä tulevaisuudessa.
  • Varatuotteet.
    Etkö halua, että joku ostaa viimeisen kappaleesi, etkä myöskään, että lähetämme paketin, koska aiot ostaa jotain muuta lähipäivinä?
    Tämäkään ei ole ongelma. Voit lykätä tilauksen lähettämistä enintään 14 päivää ja lisätä siihen itse uusia tuotteita.
    Haluatko varata jotain pidemmäksi aikaa? Meillä on varausjärjestelmä, jonka avulla voit varata tuotteen jopa kuudeksi kuukaudeksi osamaksun suorittamisen jälkeen, vaikka tilauksen lähettäminen voidaankin keskeyttää.
  • Muuta maksutapaa.
    Oletko päättänyt maksaa ennakkoon, mutta et jostain syystä pysty maksamaan ennakkomaksua? Voit vaihtaa oman maksutapasi käteismaksuksi tai päinvastoin.
  • Muuta toimitustapaa ja osoitetietoja.
    Olet antanut väärän osoitteen tai haluat toimittaa paketin kodin sijasta töihin – voit muokata osoitetta ja vaihtaa huolitsijaa, kunnes paketti on lähetetty.
    Onko osoitteesi vaikeasti tavoitettavissa? Liitä mukaan kuriirille annettavat ohjeet, jotka painetaan rahtikirjaan.
  • Muokkaa laskun sisältöä
    Voit valita, mitkä kohteet haluat laskuttaa (loput laskutetaan).
    Voit myös muuttaa osoitetietojasi, joihin lasku lähetetään, ja voit tulostaa laskun suoraan verkkosivuiltamme.
    Jos tarvitset proforma-laskun maksua varten, voit myös ladata sen suoraan verkkosivustolta.
  • Epätavalliset tarpeet?
    Voit tarkistaa suoraan sivulta, kuka hoitaa tilaustasi, lisätä kommentteja henkilökunnallemme,
    tai jos et voi tehdä jotain itse itse itsepalvelupaneelin kautta, voit lähettää viestin erityisellä viestijällä,
    joka yhdistää viestisi tilaukseen ja varmistaa, että se ei katoa, kukaan ei unohda sitä jne.

Voit tehdä kaiken tämän (lukuun ottamatta pitkäaikaisia varauksia) myös ilman tilin luomista.
Tilauksen tekemisen jälkeen sähköpostiisi lähetetään erityiset linkit, joiden avulla voit tehdä omat muutoksesi ja samalla estää asiattomien henkilöiden tekemät muutokset.


Miten aktivoin itsepalvelupaneelin?

- kirjaudu sisään ja siirry kohtaan ”Tilaukseni”
– jos sinulla ei ole tiliä, napsauta tilausvahvistussähköpostissa olevaa linkkiä, joka lähetettiin sinulle automaattisesti tilauksen tekemisen yhteydessä.

Paluu