Voinko tilata tuotteen, jota ei ole verkkosivustolla tai joka ei ole saatavilla?
Yleensä emme hyväksy tilauksia tuotteista, joita ei ole saatavilla.
Jos pystymme toimittamaan kyseisen tuotteen kohtuullisessa ajassa ja läpinäkyvin ehdoin, se merkitään verkkosivuille tilattavaksi, ja sen voi tilata normaalisti.
Jos tuote on tilassa ”ei saatavilla” tai sitä ei löydy verkkosivuilta, se tarkoittaa yleensä sitä, että meillä ei ole selvää tietoa siitä, milloin se julkaistaan (jos lainkaan) ja mikä sen hinta on.
Koska pyrimme käsittelemään tilaukset tehokkaasti ja läpinäkyvästi emmekä anna tyhjiä lupauksia, emme ota vastaan tilauksia tuotteista, joita ei ole saatavilla.
Ilmoita minulle, kun tuote on saatavilla
Halutessasi tilata tuotteen, joka on loppunut varastosta, kehotamme sinua käyttämään ”Ilmoita minulle, kun tuote on saatavilla” -vaihtoehtoa.
Kunkin tuotteen sivulla on vastaava painike ja ruutu, johon voit syöttää sähköpostiosoitteesi (paitsi jos olet kirjautunut sisään, jolloin sitä ei tarvita).
Kun rekisteröimme ilmoituspyynnön, automaatti lähettää ilmoituksen heti, kun tuote ilmestyy.
Huomaa myös, että sivustolla näytetään oletusarvoisesti vain saatavilla olevat tuotteet; jos et löydä tuotetta, jonka perusteella voit rekisteröidä ilmoituspyynnön, vaihda hakuvaihtoehtojen suodatinta.
Emme myöskään ota vastaan puhelimitse tai sähköpostitse lähetettyjä ilmoituspyyntöjä.
Joskus varastomme kautta kulkee yhden päivän aikana tuhat tuotetta tai enemmänkin.
Emme pysty käymään läpi jokaista tuotetta koskevia muistiinpanoja ja katsomaan, kuka on mahdollisesti kiinnostunut niistä, joten ainoa mahdollisuus saada ilmoitus on automaattisen järjestelmämme kautta.
Kiitos etukäteen ymmärryksestänne.
Kaksi poikkeustilannetta
- Jos tuote on uusi, liittyy johonkin tarjoamaamme tuotemerkkiin ja sitä ei löydy verkkosivuiltamme, se ilmestyy todennäköisesti lähitulevaisuudessa. Voit myös ottaa meihin yhteyttä ja esittää kysymyksen, ehkä meiltä on jäänyt jotain huomaamatta...
- Jos meillä ei ole tiettyä tuotemerkkiä lainkaan tarjolla, se tarkoittaa, että emme tee lainkaan yhteistyötä sen tarjoajan kanssa. Olemme avoimia ehdotuksille tarjontamme laajentamisesta, joten jos ehdotus on kiinnostava, voimme aloittaa yhteistyön, mutta emme tuo maahan yksittäisiä tuotteita.
Kaavio saatavuuden historiasta
Jokaisella tuotesivulla on myös kaavio saatavuuden historiasta, jota kannattaa katsoa, sillä se antaa paljon tietoa.
-
Kun tuote ilmestyy ja katoaa melko säännöllisesti, se tarkoittaa, että yritämme ylläpitää kysyntää vastaavaa varastoa, mutta tilapäisiä puutteita voi esiintyä. Jos se ei ole tällä hetkellä saatavilla, aiempien toimitusten historiaa tarkastelemalla voidaan arvioida, kuinka usein sitä on saatavilla, ja täten arvioida ajankohta, jolloin se voi palata valikoimaan.
-
Kun tuotetta ei ole ollut saatavilla vähintään useaan kuukauteen tai sitä ei ole koskaan aiemmin ollut saatavilla, se tarkoittaa, että tuotetta ei ole saatavilla jakelijalta (tuotanto on loppunut tai sitä ei tuoda maahan alhaisen kiinnostuksen vuoksi) tai olemme lopettaneet yhteistyömme kyseisen toimittajan kanssa. Silloin ei kannata kysyä, onko tuotteen tuonti mahdollista, sillä koska meillä ei ole jälleenmyyjää, emme voi hankkia sitä mistään muualtakaan.
Ainoat poikkeukset tästä ovat tiettyjen työkalujen varaosat.
-
Mahdolliset epätavalliset tilanteet:
-
Kaavio ei näytä toimitusta, mutta tuote muuttuu saatavilla-tilaan. Selitys: Tuote on varattu, mutta sitä ei ole ostettu, ja varausaika on päättynyt.
-
Tuotetta on saatavilla koko ajan, mutta toimituksia ei ole merkitty moneen kuukauteen (tai jopa vuoteen). Selitys: Saimme viime toimituksessa määrän, joka vastaa tarpeitamme pitkäksi aikaa, esim. ostimme suuren määrän rajoitetun sarjan tuotetta, jota ei enää ole saatavilla markkinoilla, kun se on myyty loppuun.
Paluu